Sunday, March 7, 2010

oh,im a blogger!! :D

Sebelum ni tak pernah terlintas langsung nak menulis blog.sebab aku lebih cenderung kepada facebook.bak kata seorang rakan "you can't live without facebook,amanda!"
Yeah I guess that's true.

Tiba-tiba beberapa hari ni hati terdetik nak menulis blog.seperti exited sangat.maklum lah its been a very rough week for me so I think I need some place untuk luahkan perasaan dihati.some place yang aku rasa selamat untuk berbicara tentang apa saja.
Eh,selamat ke blog2 nih?haha aku bukan nak tulis apa,cuma nak meluahkan perasaan.nak luahkan pada orang,susah sbb nanti aku terpaksa mendengar bebelan dan khidmat kaunseling mereka.hish malaslah.tengah takde mood nih.hmm

So yes,selamat datang ke dunia blog,Amanda Misbun!now u're gonna live with facebook and your blog! :p
Aku harap ianya akan dapat menjadi tempat kamu bercerita ya Amanda.. :)


Hmm..aku rasa aku ada banyak benda nak ditulis.ahh,mungkin bukan sekarang.kepala pening bangat sih!nanti2 lah bila mood sampai.
Hehe..

1 comment:

  1. hello, blog sekarang pun dah menjadi sumber media yg kedua utk dapatkan maklumat2 hangat dan panas ya. so, nasihat aku, utk org mcm kau ni (feeling diva ni-feeling ker? haha), berhati-hatilah dgn apa yg kau tulis dlm ni. takut nnt makan tuan plak. kau faham2 je lah org Malaysia. (*stereotaip ni mcm tak boleh nk ubah plak kan)

    tetibe excited berblog kn? ke lepas incident itu? hahaha

    apa apa pun, welcome to blogging world amanda! aku first followers kau and akan always up to date dgn blog kau yg tak seberapa ni lah! gitew haha

    petchai paling manis~

    ReplyDelete