Tuesday, March 9, 2010

:DD

Harini sangatt best!lepas shoot keluar dengan Zahiril dan Tam gi The curve.berjalan dan makan.best gile!!makan kat Waroeng Penyet.Diana Amir pun join sekali.aku sampai situ dulu dgn Zahiril.
Best borak dengan dorg.perihal artis dan peminat.macam-macam juga ya.hahaha I enjoyed listening to their stories.Tam sangat best.aku panggil Tam sebagai Ambu which means 'babi' in Tamil..and he calls me Ambu too..hehe

Ntahlah,hari ini sangat seronok tapi hati ni masih teringat kat dia.tapinya aku dapat layanan yang agak 'cold' harini.aku pun tak pasti kenapa.aku nak jugak tunjuk yang aku mahu,tetapi dia seperti jual mahal sangat dengan aku.
Adakah dia mahu aku tunjuk lagi effort aku utk bersama dia?bukan aku tak mahu tunjuk,aku takut semua tu wasted.nanti aku juga yang sakit.hmm I am so torn right now! :(

Ya Allah,berikan aku petunjuk dan kekuatan untuk tempuhi dugaan ini.aku cuma ingin tahu apa yang terbuku dihatinya terhadap aku.aku perlu tahu supaya aku boleh mengorak langkah seterusnya....


Mata dah berat tapi masih tak mahu tidur.oh,Tam Ambu ada belikan aku susu.tapi sayang,aku tak minum susu pulak :( huhu..
-amanda misbun-

1 comment:

  1. seronok awak ya. weh aku ada soalan nk kau tny dia ni. gitu. call me lah

    ReplyDelete